lunedì 14 febbraio 2011

E duu ! ( E due !)




l'è la segunda volta che al borla giò dal cadregot,la prima quand l'era fiulit e al s'è metuu a dree a fa el padreterno anca quela volta li,e la segunda,adess,pussibil che han gnanca sentuu ul colp che l'ha faa quela crapa de legn li a rivà già inscì forta sul paviment ,è pussibil  ?  ( E' la seconda volta che cade dal seggiolone,la prima quand'era bambino e la seconda adesso ed anche la prima volta si mise subito a fare il padreterno,possibile che nessuno si sia accorto e non abbia sentito il tremendo botto che fa una testa di legno così quando precipita così violenta sul pavimento,è possibile ?)


Nessun commento:

Posta un commento