lunedì 25 aprile 2011

La vusava ... ( Gridava ... )


... te la doo mi la liberazion pussee giusta,imitiim !    -   ( ... te la dò io la liberazione più giusta,imitatemi ! ) 

Nessun commento:

Posta un commento