lunedì 14 febbraio 2011

L'è quela fada su per ul Berlusca ! ( E' quella fatta apposta per Berlusconi !)


Sicuur v'è,l'è minga caregada de batteri,ma l'è caregada de Viagra,han dii che a la sua età o al fa inscì o al na fa pù de Bunga-Bunga quel li,e cunt ul futuur che al s'è tiraa adoss al ghe n'ha inscì de fa,e alura ... avanti Savoia,anca inscì.-  (  Veramente,non è zeppa di batteri,è interamente al Viagra,l'hanno prodotta così apposta per Berlusconi che,alla sua età con tutti i Bunga-Bunga che ha ancora da fare,dopo tutto il futuro che si è e vi ha tirato addosso ... o fa così,o schiatta li per lì,ragion per cui  ... Avanti Savoia,anche li !)

Nessun commento:

Posta un commento