lunedì 14 febbraio 2011

L'è via a cultivas ul pom,la ghe tegniva a fal savè ! ( Si sta coltivando la Mela,ci teneva tanto di farlo sapere !)


Propi anca perchè inscì la faa s-ciupà de rabia tuch i olter cantur li che,in tal sens en restaa un bel poo indree anca li.-  ( Proprio,anche perchè così ha fatto sciattare dall'invidia tutte le altre cantanti che,da quell'aspetto li,sono rimaste così indietro che si direbbero ancora verdi !)

Nessun commento:

Posta un commento