lunedì 25 aprile 2011

Te vedesset se ghe n'è de taxista in galera ... ( Vedessi cosa ce ne sono di taxisti in carcere ... )


... anca perchè,ti te ghe crederee minga,ma cume finissen in galera,a te diventen subit taxista,n'è ? -  ( ... anche perchè,tu non ci crederai,ma come finiscono in carcere,diventano subito taxisti,n'è ? .- ) 

Nessun commento:

Posta un commento